Dnes Vám přináším recenzi na knihu Jsem single a pomstím se. Pojďme se podívat, jak obstála v mém hodnocení!

Originální název: Single woman seeks revenge
Český název: Jsem single a pomstím se
Vydáno: 2014, Mladá fronta
Počet stran: 208
Překlad: Lucie Šavlíková

ANOTACE

Suzie Millerová radí ve svém sloupku zoufalým a zhrzeným ženám v problémech s láskou. Sama se však necítí o nic lépe. Jak to, že zase dostala kopačky? Po dalším nevydařeném vztahu, tentokrát s kolegou z práce, se s tikotem biologických hodin a pifkou na celý svět rozhodne, že nastal čas, aby svým bývalým láskám dala za vyučenou. A začne se všem svým ex originálním způsobem mstít. Vzniká tak řada komických situací, ve kterých ji bok po boku provází kamarád Drew. Jenže Drew má před svatbou a se Suzie je mu nezvykle dobře. Že by špatná volba? A jsou opravdu všichni muži prevíti?

VZHLED

Kniha mě na první pohled zaujala svou krásně růžovou obálkou. Už jen díky ní si budete chtít knihu koupit a vlastnit tento klenot ve své knihovničce. Jedná se o pevnou vazbu, tudíž se nemusíte bát brzy poškozených rohů. Uvnitř knihy také najdete "šňůrku", která perfektně poslouží jako záložka a Vám usnadní čas v hledání něčeho, čím založíte přečtené stránky.

STYL PSANÍ

Kniha se čte opravdu moc dobře. Autorka se s tím nemazlí, tudíž nečekejte žádné rozsáhlé popisy postav či dlouhé popisování emocí. Jedná se o romantickou komedii - vtipu tam najdete poměrně dost a u některých scén se dokonce i zasmějete. Co se děje týče, ten musíte brát s nadhledem. Nejedná se zrovna o nic "velkého", je to pouze taková knižní jednohubka, kterou přelouskáte za jedno sychravé odpoledne. Ze začátku pro mě bylo matoucí vyprávění ze dvou pohledů, ale po čase si člověk zvykl. Pokud se mně zeptáte, pro koho je tato kniha určena, s radostí Vám oznámím - pro všechny věkové kategorie! Nebo alespoň 15+ 😃

DĚJ

Suzie pracuje jako sloupkařka a radí zhrzeným ženám s jejich milostnými životy. Ve chvíli, kdy dostane kopačky od svého přítele přes SMS nastává zvrat v jejím životě. Všichni chlapy jsou stejný a Suzie je zaslepená nenávistí. Se svým kamarádem Drewem se mstí svým ex-milencům, kteří dostanou za vyučenou. Setkáváme se tu s nejlepší kamarádkou Jackie, která má své vtipné stránky. Také se tu objeví Toby, který Vás nakonec překvapí. Jelikož jde o romantiku, nemůže tu chybět "láska". V půlce Vám už bude jasné, jak kniha skončí, ale přesto chvilku bude trvat, než se k tomu dokopete.

KDE KNIHU KOUPÍM?

Tuto knihu jsem sehnala v Levných knihách za pouhých 49,- korun. Na internetu seženete za 199,- Pokud ale budete hledat, myslím, že ji seženete za přijatelnější cenu.

HODNOCENÍ

Jelikož nejsem zvyklá číst podobné tituly, s hodnocením sem si nevěděla rady. Musím ale uznat, že kniha dokáže pobavit a budete rádi, když tento kousek budete mít doma. Nejedná se ale o knihu, kterou přečtete a hned máte chuť si to zopakovat - tedy alespoň ne u mě. Ovšem… třeba za tři měsíce ano 😃 Této romantické komedii dávám 3 z 5.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.